دام زنده با ارائه خدمت گوسفند زنده ، بره زنده ، گاو زنده ، گوساله زنده ، خروس زنده و مرغ زنده یکی از بزرگترین سایت ها و قدیمی ترین گوسفند فروشی در تهران می باشد. این مجموعه از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات دام زنده فعالیت دارد که بنابر نیاز روز اقدام به راه اندازی وب سایتی جهت ارائه گوسفنده زنده و بره زنده کرده است. مراکز فروش دام زنده در تهران بسیار زیادی می باشند، اما مراکز عرضه دام سالم و بهداشتی بسیار کم و اندک هستند. ما این تضمین را به شما همشهریان عزیز تهران و کرج می دهیم که تمامی محصولات دامی ما سالم و کاملاً بهداشتی، تحت نظر دامپزشکی می باشند. از طرفی هم خدمات حمل و نقل گوسفند زنده خریداری شده در این مجموعه رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه توسط شما نمی باشد. اگر گوسفند برای مصارف گوشتی نیاز دارید، مجموعه دام زنده بهترین و تنهاترین انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. یکبار از دام زنده محصولات دامی خرید کنید تا برای همیشه مشتری دائمی ما شوید.

گوسفند زنده در تهران

خرید و فروش گوسفند زنده در تهران اصلی ترین فعالیت سایت دام زنده می باشد. خدمات این مجموعه در زمینه فروش گوسفند زنده و بره زنده در تهران و کرج می باشد. شما همشهریان عزیز می توانید جهت خرید از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما با مشاورین فروش دام زنده در ارتباط باشید. به جرات می توان گفت عرضه گوسفند زنده در تهران و کرج توسط دام زنده یکی از بزرگترین مراکز فروش بوده و یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه می باشد.

نحوه خرید گوسفنده زنده

برای خرید گوسفند زنده از مجموعه دام زنده ما خدماتی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بدون نیاز به صرف وقت و مراجعه حضوری به صورت اینترنتی گوسفند خود را سفارش داده و در محل خود و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

جهت سفارش کافیست با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و جزئیات مربوط به گوسفند مد نظر خود را اعلام کنید. ما سفارش شما را در اسرع وقت و همچنین وقت تعیین شده همراه با قصاب رایگان برای شما ارسال می کنیم.

لازم به ذکر است هزینه قصاب و حمل و نقل دام بر عهده مجموعه گوسفند زنده خواهد بود.

فروش گوسفند زنده برای مصارف گوشتی

مجموعه دام زنده به عنوان بزرگترین بازار گوسفنده زنده در تهران از انواع نژاد گوسفند در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد تا محصولات دامی مورد نظر برای مصارف گوشتی را برای شما فراهم کند.

امروزه گوشت گوسفندی به دلیل طعم خوشمزه و بی نظیری طرفداران بسیاری دارد. از این رو در صورت تمایل به خرید گوسفند زنده می توانید تنها با یک تماس گوسفند و بره مد نظرتان را بر اساس کیلو گرم سفارش دهید.

اعزام قصاب و حمل و نقل رایگان

یکی از مهم ترین اولویت ها برای ما اصل مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان می باشد. به همین دلیل علاوه بر ارائه گوسفنده زنده بهداشتی و سالم در نظر داریم هزینه های مربوط به قصابی گوسفند و هزینه های حمل و نقل آن را خودمان پرداخت کنیم.

در صورتی که گوسفند زنده خود را به صورت اینترنتی و از طریق تماس تلفنی سفارش داده و محصول دامی را درب منزل یا محل تحویل بگیرید، تمامی هزینه های قصاب و حمل و نقل بر عهده مجموعه دام زنده خواهد بود.

در صورتی مراجعه حضوری برای خرید گوسفنده زنده هزینه قصابی رایگان می باشد. اما هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری خواهد بود.

منبع: https://damezende.com